lauantai 3. maaliskuuta 2012

Before and after two months









En mä nyt tiedä onko varsinaisia muutoksia tullut, mutta kyllä käsistä ainakin huomaa, että vähän on habaa tullut. Ja mahakin näyttää vähän pienentyneen. Pöksyt on pikkasen liian pientä kokoa joten mulle tulee jenkkakahvat, toivon mukaan ennen kesää ne olis sitten sopivat! Harmi että näkyy näinkin vähän muutosta, mutta pitää aina ottaa huomioon, että kamppailen edelleen syömishäiriön kanssa, eli en voi pitää tarkkaa dieettiä tai rankkaa treeniä, koska tiedän, että suistuisin samantien takaisin vanhoihin tapoihin. Mutta muutoksia ruokavaliossa on kyllä ollut, oon lisänny esimerkiks pähkinöitä ja raejuustoa tuomaan vähän kunnon rasvoja ja proteiinia. Ja sipsit oon jättänyt tyyliin kokonaan pois, ei ees pahemmin tee mieli! Alkoholitkin on myös jäänyt pois siinä määrin, että vaan n. 1-2 kertaa kuukaudessa otan vähäsen. Kyllä se tästä! Kuis muiden kunnonkohotukset etenee?

Translation:
Can you see any changes? It is me before and after two months. Argh this is so hard to try to make your body look good when you are still fighting with eating disorder. I always need to battle with what I eat and how I exercise because I don't want to get more sick.. this is so slow. But I can really see how I am more fitter with my workouts and soon I will be so good looking!

/Leena

3 kommenttia:

Nani Vengeance kirjoitti...

Mun mielestä sun maha on ainakin pienentynyt :)

henni kirjoitti...

Täällä ollaan tällä viikolla repsahdeltu ihan huolella, ja annoin itselleni luvankin repsahtaa, syödä sipsejä, karkkia, jätskiä, pullaa... Jäi mässäily vähän päälle, mutta palataan pikkuhiljaa ruotuun. Vaa'alla ei viikon repsahdus onneksi näkynyt :)

Kolmessa viikossa kropasta oli lähtenyt yhteensä 12cm. Kuulostaa kivalta noin yhteenlaskettuna, mutta oisin toivonut että olis enemmän lähtenyt tietyiltä alueilta. Kyl se siitä :) Mieluummin maltillisemmin ja hitaammin, kuin liian nopeasti, varsinkin kun kyse on elämäntapa- ja ruokavalionmuutoksesta, eikä pelkästä lyhytkestosesta dieetistä.

Leena kirjoitti...

Nani Vengaense: No sehän on hieno homma että näkyy!

henni: Mulla oli kyllä nyt taas pitkästä aikaa kunnon repsahdus alkoholin ja sipsien kera.. mutta kun oli vaan nannaa näin pitkästä aikaa khihii oon paha! <3 Nimenomaan, maltti on valttia!